Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara


Monday, August 1, 2011

Ramadhan ..Selamat berpose!!

perghhhh!!!!lamanya tk berblogging...umah nie dh naik semak samunnya...lalangnya dh cukup sempurna untuk cik belang main sorok2. Dasatttttt!!!. Last aku kemas umah nie dlm bulan April..nie dh Ogos...rehat la sangat....hahahaha.




Aku tak tahu la...sejak berpindah ke sekolah baru nie mmg masa untuk bersantai kurang sangat. Keje kat sch tu mcm bertimbun2 walaupun aku dh uruskan satu persatu. Siap satu datang sepuluh..camne tu? Working with prefectionist...cm tu la gayanya. Pengsan ahkak!!!. Tp yg bagusnya I've learned a lot. ..how those things can really depend me whenever 'unwanted matter' turn up.



Dalam diam tk diam...Ramadhan dtg lg...dan aku panjatkan rasa syukur ku kepadaMU Ya ALLAH kerana memberi aku peluang untuk meneruskan ibadah rukun yang ke 3 tahun ini. Kadang2 aku risau degan kesihatan aku yang semakin tak menentu. Banyak perkara2 yang aku lakukan terbatas perjalanannya. Moga aku kuat untuk meneruskan kehidupan ini...amin.

Di kesempatan ini aku ingin ucapkan Selamat berpuasa kepada semua umat Islam di bumi ALLAH ini...semoga puasa kita kali ini lebih baik dari yang terdahulu...dan moga kita mendapat keredhaan dan keberkatan dari ALLAH swt...amin.




Wassalam

2 comments:

Anonymous said...

Selamat berpuasa aya.

Bok D

Sofya said...

slmt berpuasa gak Bok D..