Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara


Tuesday, December 13, 2011

jamuan akhir tahun ..5 Kesidang

dah bulan 12...jap jek lg dah nk masuk tahun 2012. Cuti2 nie aku kat Melaka jek...most of the time la.

Cuma aku ke KL pd 6/12 aritu. Kakak n abg ipar aku balik dari menunaikan haji. Perginya hari Selasa...balik hari Khamis. Shopping?..hmmmm...g TESCO Semenyih n Alamanda jek. Belila sikit2...hiks


Sebelum cuti ari tu....anak2 murid aku sibuk nk wat jamuan akhir tahun. Bincang punya bincang..dorang kata..main menu..MEE BANDUNG..nampak gayanya..kena la aku memasak..hiks
Tapi dorang mmg best la...meriah giler jamuan ari tu. Layan jek la pics.nie..


Boys...seramai 30 org..pengsan mak...hiks


Girls...11 of them..*ade yg tk de nie*


Next year..UPSR la plak dorang nie..


Salam..

No comments: