Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara


Sunday, January 1, 2012

akhirnya dapat gaks kesini ...Part 2

selalu aku dengo jek ..USS..tp tk pernah la rasa nk ke sana. Bagi aku tmpt tu cam tu budak2 jek. Kalo aku tk dpt pegi..tk la terkilan sagt...tppppp...mula2 jek. Bila aku dh ke sana...aku rasa cm nk pegi lagi...sbb bnyk lagi places yg aku tk dan nak teroka...heeeee


Lepas having quite heavy bepes...kami bergerak ke Sentosa. Last 2 yrs ..kami ke Pulau Sentosa. Kami naik cable car...*tingat aku kt Yuyun..maid Linda*..asik mengucap jek Yuyun bila cable car tu bergerak dan berhenti. Agak2 kalo le cable car tu berhenti tgh2 perjalanan...mau pengsan dia...hahaha. Kami parking kete...then bergerak menuju ke USS. Tiketnya Linda dh tempah awal. Since mase tu masih pagi..tk ramai sgt la...senang nk berjalan2 smabil memerhatikan tmpt2 yg menarik.



happynya atuk n cucu2..


nenek pn happy gak ngan amira..


Aisyah tk de dlm pic sbb dia duk depan..bnyk songeh sorang nie..hiks. Cucu2 aku mmg happy la sbb dpt kuar ngan kami ..lagi2 nk ke USS. Linda kata dorang penah ke sana tp tk leh masuk sbb tiket tadak..

jommmm...















Layan la ye pics.kt atas tu..nnt aku upload lagi..banyak sgtttt...hiks


Wasalam

No comments: