Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Friday, December 3, 2010

malas vs rajin...

ehhh..dah bulan 12 dah ek. Kejap jek rasanya. Sejak2 berfb nie cam malas jek nk mengupdatekan umah ...sian umah aku nie...hiks. Apa2 pun aku jengah gak la. Tahap kemalasan aku masa cuti naik mendadak. Aku lebih banyak berehat dari wat keje....hehehe. Namun....keje2 rumah ...berehhhhh!!. Yang aku malas bila bab ke dapo. Kadang2 tu nk makan pun malas. Kurus??!!.....tak de maknanya...hahahha. Aku tetap aku!!. Yang paling kritikal bila tak tahu nak masak ape. AM pun sama ngan aku...cam tak drape nak makan la nie. Kami lebih suke makan yang remeh2. Faktor2 inilah yang menyumbang kepada kenaikan peratus kemalasan aku...Alasan!!!..hiks.

Dalam pada malas2 tu..aku masak gak...caye la!!



nasi goreng ayam berempah..mmg sedap...


claypot mee udang ..jap lg udang ilang...hiks

udang pindah ke nasi goreng....hahahaha

minuman kitaorg..

tau tak kat mana?...elehhhhhhhh ..kat cup tu kan ade tertera...JUSCO arr.....hahahaha. Nie time degree kemalasan mencapai tahap maksimum.



Bila rajin lak ....makan yang nie la.


homemade chicken rice... AM's fav.


Cukupla setakat nie aku mengupdatekan rumah untuk kali ini...nak layan fb jap.


Salam...

No comments: