Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Friday, January 15, 2010

baru nak pergi...

dah 2 minggu persekolahan tahun 2010. Masih ade yang perlu dibereskan. Dah namanya keje...sampai bila2 pun tak akan habis. Lepas 1 keje beres...datang laks yang baru. Sometimes I feel that I can't take it anymore. Just waiting for the day....maklumlah..nenek perlukan rehat ..hehehehe.


Aku sedang dalam proses 'menyiapkan' kelas aku. Jahit langsir...setting papan kenyataan dlm kelas...hias apa2 yang patut. Sekarang aku tengah nak siapkan alas meja dorang laks. Aku nie guru kelas Tahun 4...malah jadi penyelaras aliran lagik. Kejenya agak terlebih sikit la dari guru2 kelas yang lain. Murid aku 48 orang...namun syukur alhamdulilah...dorang adalah anak2 murid yang dengar kata. Apa2pun...dalam 48 orang tu ade gak lah yang perlu lebih 'perhatian'. Yang manja pun ade...*ari nie sorang tu siap cium pipi aku sebelum balik...hiks*


Dalam kesibukan tu...aku bercadang nak g tenang2kan fikiran. Masa cuti lepas aku g PD jek. tak best sangat sbb aku tak dpt mandi-manda...hiks. Lagi pun tempat tu panas banget...tak tahan ahkak tau!!. Kali nie aku nak g Sagil lah. Airnya sejuk....terlindung dek pokok2. No choice arr..I thought of going to Pangsun..during last school holidays. Jadilah kan...insyaallah..ari Ahad baru g. Nanti aku citer kat sini.


Salam.

4 comments:

Hazelsyd said...

Salam cikya,

ni saya jengah umah baru cikya niiii..takder housewarming ker? hehehe..

owhh halo kena bayo eks skang? dulu takyah?

Sofya said...

salam H..

mekasih singgah..
wah!! org pertama singgah tu..hiks

aah la...kena bayo...dulu free.Cikya tak koser nak layan..hehehe.

Ziehelmy said...

Salam Kak Pia...
Ramainya kak... 48 org satu kelas... jenuh nak jaga kerenah setiap sorang tu!!!!

Sofya said...

salam zie..

hahaha..tu la psl.
mujur dh banyak pengalaman..lehlah kontrol sikit2..hehehe