Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Monday, July 5, 2010

gerammmmm...sekadar luahan rasa

Sejak dua menjak nie aku cam jiwa kacau la. As usual aku tak kan tunjuk pada sesiapa pun. Hanya yang betul2 mengenali aku akan tahu perubahan pada diri aku. Aku rasa semakin menyampah...meluat...bosan...entah apa2 tah lagi. Baru 3 tahun beb...tapi aku rasa cam dah 30 tahun kat sini. Dari sejak aku masuk kat sini sampai la nie...ade jek yang tak kena di mata dorang. *Baru arinie smpt nak meluahkan perasaan*

Aku tak pernah kata aku bagus...tapi jangan sampai underestimate aku cam la aku baru setahun jagung dalam bidang nie. Kang kalau aku citer sape aku...korang kata aku berlagak. Serba salah aku dibuatnya. Beri idea salah...tak beri pun salah. Aku bertanya pun salah...tak tanya kang kata aku lagak pandai.

Apa hal dorang nie sebenonya ek?..Dorang nak ape dari aku nie?..Jangan buat aku hangin arr. Kang mau terbalik suma2 nie.. Terkadang aku terpikir gak...salah aku ker? Salah tempat bertanya?..salah perkara untuk ditanyakan?...salah timing?...ntah arr!!! namun aku rasa ...dlm mesyuarat la kan kita nak selesaikan segala permasalahan. Tanya kalu tak faham...minta penjelasan. Tapi apakehalnya....aku tanya jek aku terus dorang nak marah2..siap hempas2 barang bagai. Ikutkan ati aku ...mau gak aku hempas dia...hahaha. Relax beb...mesyuarat tuh!!.
Ini bukan kali pertama citer ngamuk n hempas2 nie. Dah tak koser nak layan...anggap jek la angin kus2 dia suda mari...mesti mariiiiiiii!!!! hiks

Apa2 pun...jangan ingat aku tunggul...okeh!!

Salam

No comments: