Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Saturday, August 7, 2010

Ahlan Ya Ramadhan ..


tak lama sangat dah....kalau tak ade aral melintang kita akan mula berpuasa pada ari rabu nie. Kalau leh puasa best la...dapat nyambut kedatangan Ramadhan. Yang tak boleh tu...cam tak best jek kan? kalau nyambut tak dapat...pasti nak ngantor pun tak dapat...aduhaiiii!!!.



So...di sini aku ingin mengambil kesempatan untuk memohon kemaafan dari setiap insan yang aku kenal..dan yang mengenali aku. Andainya ada bahasaku yang terkurang....sikapku yang terlebih...maafkan aku. Sesungguhnya aku hanya la insan yang lemah dan tidak pernah sunyi dari melakukan kesilapan. Kepada adik2 n sahabat maya aku nie... walau ada antara kita tak pernah bertemu...maafkan segala kekhilafanku...moga di bulan berkat nie kita akan dilimpahi dengan keberkatan dari NYA..amin.



ps: Jgn terlepek camnie tau....hahaha.

Salam..

4 comments:

Hazelsyd said...

salam cikya,

tomei laaa kucen ittew....tu bukan roper melepek cikya, tu roper kucen yg macam tengah miang jer hahahaheheheh

okes, saya pon begitu jua...mintak maaf segala salah dan silap...indeed kita manusia ni tak pernah lepas dari melakukan kesilapan..

selamat berposa cikya..masak cedap cedap..kalau terlebey rajin, share2 la apa menu2 yg cikya masak utk berbuka..mana tau leh jadi inspirasi laks tuk saya masak kan hehehe

take care cikya!

Sofya said...

salam H..

gitu ropernya kucen tgh miang yer...*H kan pakar kucen...hiks*

sama2 la kita bermaaf2an yer..

nnt cikya letakkan gambo2 ngences kat sini..
resepi tak yah...masak campak2 jek..boley?

u 2 take care....muahhh

Hazelsyd said...

muahahaha takbleyy tahan ayat cikya yg mula2 tu hehehehehe

rasanya giteww lar ropernyer...mengeliat semacam jer gayanya tu hahahaha

Sofya said...

konpom ler kucen tu tgh miang kan?..hiks