Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Monday, March 22, 2010

laaaaaaa...kek lagi?

hehehe...kemaruk wat kek ker? Actually aku kurang gemo makan kek tapi suke membakenya. Tak de keje lain ler tu...masa cuti2..asik dok g blog orang2 yang suke memasak. Bila terpandang jek makanan2 yang disediakan...mule ler berangan. Namun angan2 tu aku jadikan kenyataan...hiks. Ari tu aku wat kek cam nie gak...cuma masa tu aku marble kan dia. Yang nie
aku zebrakan di...hahaha. Cuba tengok yang kat bawak nie...nampak tak belangnya?


cam tak brape nak jadi belangnya sebab ketor weyy masa nak menyelangkannya. Kadang2 rasa cam tak berbedong tangan nie masa baby dulu2...hehehe. Ade jek yang terkeluor dari 'landasan'.
Apa2 pun ok la tu kan...rasanya sedap..lembut apatahlagi masa tengah panas2.


aku suke tengok part yang nie sebab ketara belang2nya...jadi gak la ..hehehe.
Tadi aku bawa g sekolah...ade yang tanya..tak wat jual ker?..hmmmmm...terfikir gak..tapi ada masa ker?..nanti la ek..
Salam

5 comments:

hazelsyd said...

terer nye cikya...

Sofya said...

hahaha...terer la sangat kans?

main2 jek H..

angahrahafza said...

sedappnye..nak ke kl, lalu bangi, singgah la anta kek ni ;P hehehe.. angah ni pemakan kek.buat x sgt,,hehehe...

Sofya said...

nak ker?..nnt kalu acik g kl acik bawak ek...

ade ape2 ke angah?..hehehehe

angahrahafza said...

alamak..belom lagi la acik..hehe..doa2 kan ye.baru mencuba ni..hehe..dah abis blaja ;)