Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Thursday, March 18, 2010

tak penat ker?

nama pun manusia ye...ade jek hasad dengkinya. Sibuk dok tengok kain orang koyak ke tak...kain sendrik rabak tak pasan...hehehehe.


cuti lagi nih. Kadang2 boring gaks tau...baru cuti dah cuti lagi. Ada yang jelez ke?..tak yah jelez la. Aku tak brape suka cuti nie sebab tak leh jenjalan...hiks. Aku layan keje2 kat rumah jek la. Nasib baik cuti kali nie Linda n anak2 dia balik ke Melaka. Walaupun sekejap...jadi ler. Kali nie Linda balik ngan Aishah , Amirah and maid dia. Ashraf ikut Abi dia ke Qatar...jumpa atuk dia yang keje kat sana.

Aishah dah beso ...3 tahun. Dah boleh diajak berbual. Seronok sangat2 berbual ngan dia...mcm berbual ngan orang dewasa plak..hehehe. Amirah baru setahun...makin montoks. Sayang Ashraf tak der. Tak per la kan..kena lah berbagi2...baru adil. Atuk keje jadi tak ade ruang n peluang nak bawa dorang g bersantai. Siangnya Aishah dah ke Jusco sebab ummi dia nak beli barang. Bila ternampak jek Wonderpark kat situ dia sibuk nak ke sana. Ummi dia tak leh nak layan sebab nak cepat. So malamnya kami plak baru dia kesana. Sukenya dia dapat bermain. Yang paling best bila dia dapat naik train ngan atuk....pastu ngan ummi.

chooo...chooo train...*ngan atuk*

ngan ummi plaks..

Sebelum balik...Aishah nak main satu lagi permainan tapi kami yang dah tak larat. Banyak sungguh energy Aishah nie...sebelum tu dia dah main banyak permainan yang lain..*tak smpt nak amek gambo...kejap lari sana kejap lari sini...tak penat ker?..* hiks

Masa balik dia duduk depan ngan aku...ruper2nya...nak 'selamat'. Cucu...cucu...hehehehe.

Salam

4 comments:

Hazelsyd said...

salam cikya,

happy belated anniversary! semoga bahagia ke akhir hayat bersama AM..sorry missed the actual day...was too occupied with things...

Sofya said...

salam H..

thanks..hehehe

it's ok..masa tu H tak sihat kan?

cikya harap H akan segera 'pulih'...Amin!!

Hazelsyd said...

thanks cikya..

slamat mengajor balik....

Sofya said...

thanks gak H..hehehe.