Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Monday, September 6, 2010

iftar kat luo..3

masih nak berbicara tentang iftar kat luo...*tahun nie cam banyak kali gak la aku n AM iftar kat luo*

aku balik Muo lagik. Selalunya aku berbuka ngan kak Senah jek...AM mesti la ade...hiks. Ade sekali tu aku bawa MIL aku balik sama sebab sebelum tu aku bawa dia shopping baju raya. Masa tu no masak2 sangat lah. beli jek kat PARAM...penat sangat...hehehe.

Yang aku nak bicara nie tentang iftar aku ngan kuarga Kak Kamal. Seperti bese AM keje...maklumlah buahati aku tu keje walaupun ari Ahad. So kami balik Muo lepas AM balik keje. AM balik awal sikit...hiks. Kami balik kali nie sebab dak Fahmi tu duk sibuk berfb ngan aku dan membuat permintaan nak berbuka ngan kami. AM beri green light..pe lagi...chalo arr. Aku memang la tak nolong memasak. Kakak2 aku nie terrel memasak. Setiap kali kalu dorang ade...aku akan jd mem....ok la tu!. Lauk2 tu plak mmg fav. aku. Namun berkat bulan yang mulia ini...aku memang kurangkan makan....chaiyok!!

siakap masak sweet sour...licinnnn...

kupang goreng berlada....

sup daging...

popia sardin...naz n fahmi yang buat..

standby....

seronok berbuka ramai2 nie. Tu belum lagi yang lain2 balik. Tunggu petang raya...penuh rumah pusaka nie...hehehe. Apa2 pun aku raya kat Melaka dulu...kenalah masak sendrik...huhuhuhu. Walau emak dan abah dah tak de...kasihsayang adik beradik kami masih utuh...insyaallah.

Salam.

2 comments:

Anonymous said...

salam aya....

coti lama x? bebudak nak upsr....selamat hari raya maaf zahir dan batin. lama x citer. ni dah jumpa insyaAllah....aku datang selalu eh...

jane**

Sofya said...

salam jane..

cuti raya sehari jek..selasa dah naik sekolah arr beb. Bebudak nak UPSR..aku yg gelabah...hehehe

Selamat Hari Raya gak utk ko n family. Maaf zahir batin ye...

Aku tgk umah ko tutup arr...gi mana?..hehehe

Datang arr ek..leh citer2.