Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Thursday, September 9, 2010

menjelang raye..

dah hari yang ke 30 kita berpuasa...sok raya...yeayyyy!!. Aku nak update sikit jek ari nie sebab selepas nie aku akan bz giler. Aku masak sorang2 tau...huhuhu. *mcm ler aku sorang msk sorang2 kan kan kan?*


Semalam AM tak keje so aku n dia g paso. Adoyaiii!! ramainya orang. Dek sebabkan terpaksa..aku redah jek la. Macam2 ragam ...tp yang tak tahan...macam2 bau...hahahaha. Balik rumah cam nak pitam plak. Lepas dok rest sekejap...terus kelolakan ayam and other things. Sian AM...macam2 aku minta dia tolong. Dia kata...letih bebeno...silap2 mau terkucil pose dia...hehehe.


Ok la...apa2 pun teruskan pose kita untuk hari yang terakhir ramadhan bagi tahun ini. Esok baru kita citer bab raya yer. Moh kite ke dapo!!!!!

Salam

1 comment:

Hazelsyd said...

hi cikya,

Salam aidilfitri, maaf zahir dan batin yeahh..