Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Sunday, April 11, 2010

comelnyerrrr...si Comel

aku tak ingat arr brape aribulan program nie..tapi aku ingat ari tu ari Khamis..hiks. Dah tua mmg arr daya ingatan dah makin kureng kan kan kan? Itu semua fitrah tapi ade gak yang maish mude2 belia pun pelupa..*ke wat2 lupe?* Contoh terbaik...anak2 murid aku. Asal tanya mana buku awak..jawapan skema.. saya lupa nak bawa...ish...ish...ishhh.

Aku rasa2 la program nie dalam dua minggu lepas. Masa tu anak2 murid tahap 1 diminta ke kantin sekolah untuk mendengar penerangan ataupun lebih tepat promosi tentang majalah kanak2. Penuh kantin beb. Aku nak amek gambo pun susah. Last2 aku dok dalam bilik makan dan makan...hahaha.

Bukan anak2 murid jek yang teruja...cikgu2 pun sama..especially aku. Secara kebetulan aku memang bawa camera aku yang tak brape nak canggih tu. tak leh nak adjust gambo2nya...aim betul2 pastu tekan jek punatnya..hehehe. Aku pun snap ler beberapa keping gambo...dari tingkat satu. Bila ternampak jek maskot majalah nie...aku terus turun. Sibuk tau nenek nih!!..hiks. So nie ler gambo2 yang dan aku amek...layannnnnnn.

maskot sudah mari...hiks

Comel namanya....

siap lambai2 tuh...

Comel bersalaman ngan GB..

Comel bersalaman ngan anak2 murid..

Pas murid2 tahap 1 bermesra ngan si Comel nie...murid2 tahun 6 diberi peluang plak. Ye la kan...nie kan tahun terakhir mereka kat sekolah nie..kasi chance la ..hiks


Salam.

2 comments:

Hazelsyd said...

salam cikya,

i can imagine sure bebudak tu suker bebeno kan....bagus kan buat budak2 happy...

aterr cikya pon...camno leh ke bilik makan laks masa org dah kumpul ramai2 kat luar tu? heheheh

Sofya said...

salam H..

ajenye...bebudak tu terjerit2..payah nak kawal..hehehe

masa dorang tgh dok kumpul kat kantin ler..cikya cilok ke bilik makan guru tuh...hiks