Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Sunday, June 6, 2010

frust tau!!!

frust?...bukan frust bercinta la..hiks. Semalam ialah majils pertunangan salah seorang dari anak sedara aku. Aku tak dapat nak hadir sebab AM kena keje. Dia try gak minta cuti...tak dapek!!. Apo nak dikatokan..kan?. Namun aku g juga lah umah abang aku nie pada jumaat malam. Bukan jauh no pun...Melaka - Senawang jek. Abang aku nie kembang setaman ngan dak Vaart...hahaha.

Aku tak tau nak beri ape kat anak sedara aku nie...so aku pun berilah dia sebiji kek hantaran. Jauh tuh!!!...aku tempah kat Muo. Actually dia berkenan kat kek masa aku kawen dulu . Jadi aku berniat lah nak bagi dia kek yang hampir untuk majlis pertunangan dia. Ibaratnya..aku g ke Senawang malam tu sebab nak anto kek dan datang in advance gitu...hiks.


Hantaran2 yang lain lom brape nak siap la...tak complete lagi. Lagipun aku sampai awalkan? Tapi pentas utk dia duduk dah siap....purple U!!!...hahaha. Shanteks!!! Dapatlah aku amek beberapa gambonya. Aku harap ada la nanti anak sedara aku yang hadir semalam...emailkan gambo2 hat lain...frust tak dapat tengokkkkkkk!!!!huwaaaa


bile amek jek...dah jd cam blue lak ek..

berkenan aku tgk tmpt letak bungai rampai nih..

kek yang di taja oleh aku...hehehe

Apa2 pun Kak Ani..*nama manja kat umah* SELAMAT BERTUNANG* acik berdua ucapkan. Ingat yer...darah tengah manis...*orang kat la*. Banyak dugaan...kuatkan iman. Sehingga kita bertemu di majlis yang lebih penting dan gah...*maklumler..anak bongsu*.


Salam.

No comments: