Ku teruskan bicaraku ..kerana aku masih mampu berbicara

Friday, June 4, 2010

Happy holidays kawan2!!!

aku hepi...aku hepi...cuti sekolah datang lagi!!! *nyanyi tau cam lagu raja lawak tu*..hehehe.

Hari nie last day...cuti sekolah akan bermula esok. Aku pasti ramai yang sudah mula bergerak utk pulang ke kampong memasing. Anak murid aku ade yang dah start bercuti hari nie...dengan keizinan dari parents depa la..hiks. Maybe dorang anggap exam hari nie tak penting...maklumlah kertas Pendidikan Seni Visual. Suka hati dorang la...sebab sekarang nie kitaorg dah tak leh nak komen banyak2. Silap2 sampai ler surat pengaduan ke Jabatan Pelajaran...*kadang2 tu sampai ke suatkabo...huhuhu. Tak per la kan...anak dorang..sape lah kitaorg kan kan kan?..hiks


Seperti cuti2 aku yang sebelum nie...aku akan berada di rumah. Kemas rumah...golek2...masak2...bertenet....dan yang lebih menariknya untuk kali ini aku akan bergelumang dengan kertas2 periksa. By hook or by crook...cuti nie suma mesti siap sebab naik sekolah nanti dah nak di adakan Hari Terbuka. Banyaknyer kejeeeeeeeeeee!!! .


Yang bestnya hari nie...aku bertemu dengan kawan lama aku...kawan serumah masa mule2 posting. Lama dah aku cari dia nie. Kebetulan aku masih lagi memegang post aku yang lama...jadi aku dapat jejak balik dia nie. Rabu lepas aku g memantau sekolah lama dia..pastu aku bertanyakan khabar dia dari cikgu2 kat sekolah tu. Dorang kata dia dah pindah ke sekolah yang tak jauh dari sekolah aku. Mak aii!!!..dekat tapi jauh tu beb!!. Memang kebetulannya aku nak g sekolah tu hari nie. Masuk jek pejabat sekolah tu aku nampak nama dia terpampang kat carta organisasi sekolah tu. Sahhhhh!!! dia ler orangnya yang aku cari...*jejak kasih arr* kami berpelukan buat seketika...terharu sangat..*cam citer hindustan lak*. Dia kata dia memang tak cam aku...lain sungguh katanya. Entahlah...dah lama sangat tak jumpe ..gitu ler jadinya.


Petang nanti nak ke Seremban plak. Aku nak hantarkan kek pertunangan utk anak sedara aku. Majlis dia besok aku tak dapat nak hadir...AM keje. Maklumlah...cuti baru bermula...hotel dah fullhouse. Sebelum tu aku nak turu jap...cuaca lak mendung...turu pun sodap!!! hahaha. Nanti2 aku postkan gambo kek tu dan hantaran2 yang lain..

Kepada cikgu2 n cikgi2...Selamat Bercuti...jgn lupe tanda kertas periksa tu. Yang ado kelas tambahan cam aku nie hah.....selamat mengajo pastu baru bercuti yer.

Salam.

3 comments:

Hazelsyd said...

salam cikya,

happy holidayyyy!!

Sofya said...

salam H..

perghh!! windu arr..

thanks yer. Cuti....cuti gak..tp tgh dok ngadap kertas pekse nih. Boring2...bertenet plak...hahahaha

harap sihat yer.

hazelsyd said...

rindu cikya jugakkkk

alhamdulillah sihat2 ni cikya..thanks